Joakim@Buzau, 21 iunie 2008

din cate am aflat eu pana acum treaba sta asa, institutul cultural francez organizeaza o noapte cu multi artisti contemporani francezi prin orasele patriei dar tin treaba aproape complet nemediatizata din motive obscure. tot ce au scos pana acum e un afis pe care nici macar nu apar toti artisti care se pare ca sunt bookuiti.


problema e ca lista artistilor e mai lunga, eu am una care arata cam asa:

- lilea narrative
- leonard de leonard
- donovan
- ark
- gilb'r (chateau flight)
- dat politics
- frederic galliano
- missill
- mika weil
- alex gopher
- I:Cube
- joakim
- missill
- yuksek
- gentlemen drivers
- dolybox
- peter digital orchestra

panica e ca la un update al programului o sa apara alex gopher la vaslui si joakim la buzau. o intentie buna facuta prost merita pedepsita.

le: la joakim pe myspace nu apare nimic la 21 iunie dar la alex gopher apare asta

21 jun 2008 23:00
??? - DJ Bucarest

le2: joakim nu a ajuns pe lista finala deci nu vine, azi se da concluzia.

6 comments:

Anonymous said...

asta e, mergem la buzau!

[+_+] said...

Municipiul Buzau este cel mai mare oras al judetului Buzau.

Anonymous said...

Cine este Joakim ?! (soory de intrebare dar chiar nu stiu iar pe googel apar multi Joakimi)

Anonymous said...

http://www.last.fm/music/Joakim

Anonymous said...

bai da I:Cube e chiar misto

Anonymous said...

aoleu, ce ne facem? maine, vineri, dau eu o fuga pana la Institut sa vedem ce se intampla.